שלום רב, אני משכירה חנות מינימרקט בבניין שכנראה יעבור תמא 38. השוכרים שהשקיעו בחנות חוששים שפעילות החנות תנזק והם רוצים להוסיף לחוזה סעיף עתידי על פיצוי מוסכם במקרה של נזק. אינני יודעת כיצד לפעול. אנא, אודה לך לתשובה בנושא
שלום רב,
הנושא הינו מסחרי, אני מציע לבחון את הנושא גם מול היזם לבחינה עלמי יושתו ההוצאות
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש הבדל בין המסלולים. יש גם שוני בגישה בין הרשויות השונות אם כי הפורום הזה אינו עוסק בשמאויות של היטל השבחה. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה