בנין משותף נמצא בתהליך התחלתי תמא 38/1 בינתיים יש צורך לאטום חלקית את הגג עקב דליפת מי גשם . מי צריך לשאת בהוצאת אטימת הגג

אם זה לפני תחילת עבודות אז בעלי הדירות ואם אחרי תחילת עבודות אז היזם.
לפעמים היזמים מסכימים לתקן גם לפני תחילת העבודות תראה מה כתוב בחוזה וגם אם לא כתוב תמיד אפשר לנסות ולבקש מהיזם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם השינויים חשובים, אתה בהחלט יכול לפעול ישירות מול ב"כ היזם והיזם לבקש את השינויים ולהסביר כי כפוף לתיקון הדברים תוכל לחתום. אם השינויים אכן הגיוניים יש סיכוי שיקבלו. בהצלחה ...
המשך תשובה