שלום, משפחתי קיבלה בירושה דירה בבניין שנמצא בתהליך תמ"א 38 מתקדם. האם אנו מחוייבים מתוקף החוק לכל ההתחייבויות וההסכמים שלקחו על עצמם המורישים? תודה.
שלום רב,
כנראה שהוריך חתמו על ייפוי כוח בלתי חוזר מה שמציב אותכם כנכנסים בנעלי המוריש לכל דבר ועניין וככול ותתנגדו יוכלו לנקוט כנגדכם בהליכים לרבות הוצאות וכיוצא בזה.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הזכויות שלך והחובות שלך נמצאים, או אמורים להימצא, בהסכם ההתקשרות בין בעלי הדירות ובין היזם. שם אמורים להיות התשובות לכל השאלות, למה היזם אחראי ולמה לא ובאילו פרקי זמן. אם אין התייחסות בהסכם, עפ"י מבחן...
המשך תשובה