בעלים של דירת טריפלקס הכוללת 2 דירות והגג של כל הבניין בשלמות. בניין שמונה דירות דהיינו אני ועוד 6 נוספים. הנני פנסיונר גר לבד ואין לי רצון להגדיל את גודל דירתי. איך אני אמור להתנגד? האם הגיל וגודל הדירה היא עילה מספקת להתנגדות לביצוע? אודה לכם על תשובה עניינית מהירה.

התשובה היא לא. זה שאתה מבוגר זה לא עילה להתנגדות. גם לא גודל הדירה שלך. אלא אם לדירתך מוצמדים יותר מ- 20% מהזכויות ברכוש המשותף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם אתה מתכוון ליפווי כוח שנחתם בשלב החתימה על הסכם התמ"א אז ככלל יפוי כוח הוא לא משהו שאוסר אלא רק נותן סמכות למקבל יפוי הכוח. ייפוי כוח אמור לכסות את כלל המקרים כדי להימנע מן הצורך לחזור ולקבל הסכמות...
המשך תשובה