הוחלט על התקשרות עם קבלן לביצוע, אנחנו לקראת חתימה. בתוכנית הראשונה עולה כי 1/4 מהדירות (4 קומות ) , משתפות חלק גדול יותר מיתר הדירות לצורך בניית מעלית. מה גם שחדר המדרגות הוא קטן ממדים. ומכאן שמרבע מהדירות נלקחים כ-3 מ"ר , בעוד שמ-3/4 האחרות נלקחים כ-0.8 מ"ר.. מעבר לכך , תיכנון הדירה שלאחר הביצוע יהיה כזה שערך הדירה יפחת .. ואני ממש מתנגד לכך.. מה האפשרויות העומדות לי.

אני מניח שאתה מדבר על תמ"א חיזוק ולא הריסה ובניה. אם כן הנה האפשרויות:
1. לא להסכים. לא לחתום ולהתמודד עם תביעה שיש לי סיכוי סביר לזכות בה שהרי פוגעים בדירתך.
2. להסכים בכפוף לכך שתישמר לך הזכות לתבוע את השכנים על חוסר איזון.
3. לנהל מו"מ עם היזם לפיצוי הולם לדירות בקומה הראשונה (אם אתה סבור שיש חוסר איזון).
4. לבדוק עם עצמך אולי מעבר לגריעה בשטח הדירות שמשתתפות יותר בשטח המעלית- אולי הם מקבלות קצת יותר בממ"ד/מרפסת וכו'.
5. להסכים ולאחל הצלחה לכולם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מורכב. אתה אומר שחתמת על ההסכם בתנאי עושק (ולכן צריך לבטלו) מצד שני אתה אומר שאינך רוצה לבטל את ההסכם מחשש לתביעה. הייתי מציע שתתייעץ עם שמאי ותבדוק איתו אם בכלל יש פגיעה ואז משם תוכל לגשת לייעוץ פר...
המשך תשובה