בבניין שלי 24 דירות יש הסכמה של 23 דיירים על פרויקט תמ"א 38 עם יזם . הפרויקט כולל חיזוק סיסמי ותוספת של 3 קומות. קיבלנו את כל האישורים מהעירייה ובמועצת הבניין ואנחנו מוכנים להתחיל. רק דייר אחד בקומה השנייה מסרב לחתום על ההסכם הוא יודע שהוא מעכב את כולם ומנצל את זה כדי להפיק יותר. היזם אומר שבלי 100% הסכמה הוא לא יכול להתחיל. מה הדרכים להתגבר על דייר סרבן?

תביעה בלשכת המפקח/ת על הבתים המשותפים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם עדיין לא הגעתם להחלטת ועדה להיתר בניה לעכל הפחות אז סביר להניח שניתן. כמובן צריכים לראות הוראות ההסכם ואם נתתם ליזם או לא נתתם ארכות במהלך התקופה. מומלץ בחום לקבל סיוע של עו"ד ...
המשך תשובה