בבניין ישן מאוד עם ארבעה דיירים, יש שלושה דיירים שמעוניינים בפרוייקט תמא 38/2 למעשה הם 75 אחוז האם בית משפט יכול להחשיב את הסרבן כדייר סרבן?
שלום רב,
הרוב הדרוש לביצוע תמ"א 38/2 הינו 80% המחזיקים ב-80% מן הרכוש המשותף.
מבחינה פרקטית, רק לאחר שיש רוב שכזה ולאחר שניתן היתר בניה, ניתן לתבוע דיירים סרבנים. במקרה שלכם נראה שלא ניתן.
בברכה,
שי הראל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם זה תמ"א מסוג הריסה אז תוכל לקבל פיתרון מחוץ לבניין ולקבל את שווי הדירה החדשה כבר בעת הפינוי. אם זה תמ"א מסוג חיזוק תוכל לצאת לשכירות בתקופת הבניה...
המשך תשובה