דן שלום מהניסיון העשיר שלך, אשמח לדעת האם עיריית ת"א מאפשרת הצמדת שטחי גינה לקומת הקרקע ורישומם בטאבו? (יש הסכמה של 100% מהדיירים בתקנון בית משותף) *במקרה שלא ניתן לסגור קומה מפולשת? האם זה לוקח זכויות בנייה מהיזם?
ירין שלום,
סגירת קומה מפולשת אפשרית על פי הנסיבות. לא מכיר הוראה גורפת האוסרת זאת. יש לבדוק כל פרויקט לגופו. על פי תוכנית הרובעים יש לעיתים דרישה לנסיגה מקו בניין. לגבי הצמדת שטחים משותפים - העיריה אינה מאפשר הצמדת חצרות בחזית הבניין. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חתימת חוזה היא אירוע מחייב. היקף ההתחייבות תלוי כמובן בתוכן החוזה. אם אתה סבור שהיזם אינו עומד בהתחייבויות החוזית שהוא נטל על עצמו כלפיכם, אז פתוחה בפניכם הדרך לבקש ביטול החוזה או לטעון שתנאי מתלה המ...
המשך תשובה