דן שלום מהניסיון העשיר שלך, אשמח לדעת האם עיריית ת"א מאפשרת הצמדת שטחי גינה לקומת הקרקע ורישומם בטאבו? (יש הסכמה של 100% מהדיירים בתקנון בית משותף) *במקרה שלא ניתן לסגור קומה מפולשת? האם זה לוקח זכויות בנייה מהיזם?
ירין שלום,
סגירת קומה מפולשת אפשרית על פי הנסיבות. לא מכיר הוראה גורפת האוסרת זאת. יש לבדוק כל פרויקט לגופו. על פי תוכנית הרובעים יש לעיתים דרישה לנסיגה מקו בניין. לגבי הצמדת שטחים משותפים - העיריה אינה מאפשר הצמדת חצרות בחזית הבניין. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום נועד למענה על שאלות ספציפיות ולא שאלות כלליות כמו מה לרשום בהסכם/ מה חשוב בהסכם/ אלו שאלות רחבות מידי שאינן מתאימות למענה מצומצם...
המשך תשובה