שלום וברכה, אשמח לדעת האם כדי לקבל טופס 4 בפרוייקט תמא 38 הקבלן חייב חתימות על מסירה מכל הדיירים. או שטופס 4 אינו תלוי בחתימות על מסירה של הדיירים. תודה רבה

במקרים רבים העיריה דורשת חתימות בעלי דירות על מסמכים שונים לשם קבלת הטופס. לעיתים גם חתימת נציגים.
אציין כי בשלב הזה יש כבר בידי היזם י"כ כדי לחתום בשם הדיירים ולהגיש לעיריה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. כדאי שיהיה מסמך ביטול פורמלי מאת היזם. 2. כדאי לפנות ליזם ולדרוש. 3. בהחלט אפשר לנסות לךהסתיייע בעו"ד הדיירים שאמור להיות אצלו יפוי כוח למחיקת ההערה. בהצלחה...
המשך תשובה