שלום מגרש עליו בנוי בניין בן 3 קומות ובו 3 דירות בלבד ויש לו מחצית מגרש ריק עליו ניתן לבנות אגף נוסף. האם יש הבדל בין הטל השבחה בתמ"א 38 1 בה גם מוספים אגף נוסף לבניין לבין הטל השבחה לתמ"א 38 2 בה הבניין נהרס ונבנה במקמו מבנה חדש על כל המגרש.

יש הבדל בין המסלולים. יש גם שוני בגישה בין הרשויות השונות אם כי הפורום הזה אינו עוסק בשמאויות של היטל השבחה.
בהצלחה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן להמשיך ולקבל היתרים מכוח תמ"א 38 עד 10/2022. עם זאת, יש עיריות, בעיקר אלו שלא אוהבות את התמ"א 38, "שגוררות רגליים" ולא ממהרות לקדם תמ"א בתקוה שהתוכנית תיעלם מהעולם. פינוי בינוי ממשיך- אין קשר. ...
המשך תשובה