האם ברכישת דירה מקבלן תמ"א יש טעם להחתים את הקבלן על שטרי מכר במועד החתימה על ההסכם עת שטרם תוקן צו הבית המשותף?

1.אינך יכול לדרוש בשלב הרכישה משום שטרם זילמת
2. בדרך כלל זכויות הקבלן עדיין אינן רשומות ,יהיה צורך בעתיד שהקבלן יתקן את צו הרישום, אולינגם פרצלציה, כך שאין תועלת בזה
3
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם דייר מתנגד ויש צורך לנקוט כנגדו הליכים משפטיים אז יכול להיות שהדייר המתנגד יצטרך לשלם את העלות של ההליך המשפטי כלומר עורך הדין של היזם שהגיש את התביעה והוצאות משפט וכו`. לעיתים יש מנגנונים של בח...
המשך תשובה