ברשותי דירה בחכירה ל-999 שנה, אנו רוצים לצאת לתמ"א 38 הריסה ובניה. נאמר לי שכאשר הבניין יהרס אאבד את זכויתי בדירה, מאחר שאין יותר דירה. האם זה נכון? איך אוכל לשמור על זכויותי?

אם זכויות החכירה עם ממדינת ישראל/ קק"ל/רשות הפיתוח- לא אמורה להיות בעיה. עליכם לבצע הקנית בעלות כלומר לשדרג את המעמד שלכם מחוכרים לבעלים.
ואם הסכם החכירה שלכם הינו מחברה אחרת עליכם לבדוק את הזכויות מול הסכם החכירה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בכלל לא פשוט אם כי בתנאים מסויימים יכול להיות אפשרי. התנאים: אפשרות תיכנונית, אפשרות הנדסית, אפשרות כלכלית, אפשרות משפטית (יש לבדוק זכויות הבניה בתקנון הבית המשותף), תמיכה של התכנון. בהצלחה! נריה...
המשך תשובה