שלום רב. הבלוק שלנו בנו לפני 14 שנים - חדש יחסית. בכמה שנים אחרונות גילינו סדקים רציניים בקירות ותיקרה. אפילו נאלצנו לפרק חלק מגופי תאורה בחניון של הבניין, כדי למנוע קצר חשמלי בגלל רטיבות בחורף. השאלה: על חשבון מי מתבצע תיקון וחיזוק של הבניין? בברכה, סרגיי אידלס
שלום רבף
לפי מה שתיארת עלות השיפוצים חלה על כלל בעלי הדירות בבניין.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היטל השבחה חל תמיד על המוכר. אין היטל השבחה בזכויות הבניה שמכוח התמ"א. בכל מקרה מומלץ שהמוכר יפנה בבקשה לקבל מידע לגבי זה לעיריה, טרם החתימה על הסכם המכירה. בהצלחה...
המשך תשובה