האם יש אפשרות במסגרת תמ"א 38/1 בת"א להכשיר חניות מחוץ לגבולות המגרש בשטח הרחוב,במידה ולא מתאפשר לעשות בכלל חניות בשטח הבנין? היה תקדים כזה שאושר ע"י בית משפט בעירית חיפה.

יש לקבל הסכמת החלקה הסמוכה והסכמת העיריה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דרישה לתוספת כסף מבעלי דירות עשויה להיות הצדקה לסירוב לחתום. לא נתקבלה הארכה לתמ"א 38. יש תוכנית שאמורה להחליף את התמ"א 38 שנקראת "חלופת שקד". זו תוכנית שונה, עם הפרשות ציבוריות, עם היטל השבחה. התוכ...
המשך תשובה