שלום, יש לי כמה שאלות עקרוניות בנוגע לכל ההליך של תמ"א. בבניין המגורים של ההורים מבוצע הליך תמ"א, זו תקופה שלא גרים פיזית במקום והיזם שהוא מהשכנים מנצל זאת. 1. הוגשה בקשה להיתר - מהן הזכויות שלי, מהם השלבים שעוד קיימים. 2. לא קבלתי מידע מה בדיוק עושים שם, מה ביחס לדירה שלנו מה ניתן לעשות בעניין. 3. במידה תאושר בנייה מה ההתנהלות המעשית, מי מנהל את הבנייה, ניתן להיכנס אל הדירה שלי ללא הסכמתי?

השאלות שלך מאוד כלליות. הפורום מתאים לשאלות קצרות ותשובות קצרות ולא למשהו אחר. אנסה לענות.
1. תוכל להגיש התנגדות לעיריה.
2. את המידע תוכל לקבל בעיריה מה הבקשה שהוגשה
3. היזם אמור לנהל את הבניה יחד עם קבלן, מנהל אתר, מפקח וכו'. לא ניתן להיכנס לדירתך ללא הסכמה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר תמיד להתנגד . השאלה היא של סיכוי להצליח ולהערכתי הסיכוי קלוש. אתה צריך הכסף לשלם לאמא והשכן אולי צריך את הכסף לתרופות שלו והשכן השלישי צריך את הכסף לאוכל ל- ילדים והרביעי מחזיר מזה הלוואות שנטל....
המשך תשובה