נניח שחלק מבעלי הדירות קיבלו אישור לבנות ממ"דים. אבל, במהלך הבניה הם בונים מחסנים מתחת לממ"דים עבורם בלבד. האם הם יכולים לעשות זאת ללא הסכמה (או השתתפות ) של כל בעלי הדירות. בברכה חגית
שלום רב,,
השטחים שמתחת לממ"ד הינם רכוש משותף והמשמעות הינה שלא יכולים לייחד את השטחים רק למי שהממ"דים יושבים מתחתיו
בכבוד רב ובברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חוסר היתכנות כלכלית הינו מונח שמיוחס לקבלן/יזם ולא לבעלי הדירות משום שבעלי הדירות אינם מוציאים כסף. אם הדירה במצב החדש לא תהיה מספיק אטרקטיבית ביחס לדירה הישנה או ביחס לסבל ולהשקעת הזמן והאנרגיה של...
המשך תשובה