גיא שלום.. אני נציג הועד בבניין מגורים בן 3 קומות (9 יחידות) ואנו מעוניינים להתקשר עם יזם לביצוע פרויקט תמ"א 38 (לא הריסה). בתקנון הבית המשותף, נגלה לנו כי הגג מוצמד לכל אחד מהדיירים בחלק שווה ולא מהווה רכוש משותף. האם במקרה כזה תהיה לנו בעיה כלשהי בהתקשרות עם היזם או שזה בסדר? חשוב לציין כי ישנם 2 מתנגדים, סתם בלי סיבה.
שלום אמנון,
ככלל הדבר לא אמור להווה בעיה ככל והסכם התמ"א נחתם ע"י הרוב הדרוש (66%).
ממליץ לבחון את העניין בצורה פרטנית עם עו"ד.
בברכה,
מאור רובין, עו"ד
גיא פרבמן ושות'- משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יש גורם מלווה סביר להניח שחתמתם על משכנתא לטובתו ובאופן שאינכם לבטל . גם אם אין גורם מלווה סביר להניח שדירות נמכרו לרוכשים וחלק מהם לקחו משכנתאות ובאופן שביטול הסכם התקשרות על היזם איננו פשוט. עליכ...
המשך תשובה