נרשמה הערת אזהרה בטאבו על יחידה רישומית ע"י היזם תמא 38/1, היתר הבניה ניתן לפני כשנה. עבודות טרם החלו ואפילו שלט אין. היזם טרם הסכים עם הגוף המממן! תאורטית יכול להמשך כך זמן בלתי ידוע. מהן ההשלכות לגבי הערת אזהרה בטאבו כלפי בעלי הדירות והאם ניתן לבטל?

התשובות לשאלות שלך נמצאות בהסכם עליו חתמתם מול היזם. ככל וניתן לבטל אמור להיות י"כ בלתי חוזר אצל עו"ד הדיירים לצורך הביטול
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה היא האם יש אפליה כנגדך באופן קביעת התמורה. אם אכן קופחת, תוכל לטעון לקיפוח- אך בכלל לא בטוח שהמפקחת תאפשר לך להתנגד לחתימה על הסכם התמ"א ורוב הסיכויים שתאפשר לך את הזכות לתבוע בתביעה כספית בתביע...
המשך תשובה