שלום, קראתי בפורום שדיירים שחצו גיל 70 זכאים לקבל דמי שכירות מקבלן בדירה חלופית. האם זה משהו שהחוק מחייב את הקבלן או שזה מרצונו הטוב? תודה מראש

בתמ"א חיזוק ולא בתמ"א הריסה ובניה
וזה בתנאי שבמועד חתימת הדייר הראשון על ההסכם היה המבוגר בן 75
בימים אלו זה משתנה לגיל 70 אבל המועד הקובע הינו המועד בו חתם הדייר הראשון ולא היום.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אתה צריך לראות מה אומר ההסכם עליו חתמת. ואם ההסכם לא מדבר על זה אז בהחלט כדאי לתאם מול הקבלן שהרי הקבלן אמו רלהצמיד לך ממ"ד ומרפסת ואם תעשה זאת ללא יידוע הקבלן זה עלול לייצר קושי בתכנון ובביצוע....
המשך תשובה