שלום, קראתי בפורום שדיירים שחצו גיל 70 זכאים לקבל דמי שכירות מקבלן בדירה חלופית. האם זה משהו שהחוק מחייב את הקבלן או שזה מרצונו הטוב? תודה מראש

בתמ"א חיזוק ולא בתמ"א הריסה ובניה
וזה בתנאי שבמועד חתימת הדייר הראשון על ההסכם היה המבוגר בן 75
בימים אלו זה משתנה לגיל 70 אבל המועד הקובע הינו המועד בו חתם הדייר הראשון ולא היום.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כל השותפים שלך בבניין, אול לפחות 80% חושבים שהדברים שנעשו הם תקינים, יהיה לך קשה לדרוש ביטול התמ"א. תוכל לכל היותר לבקש בהליך משפטי מסודר (תתייעץ עם עו"ד) שהחתימה שלך נעשתה בנסיבות מקפחות. בהצל...
המשך תשובה