האם תמ"א 38/1 פחות בטוחה מ-38/2, בהסתמך על זה שזה רק חיזוק?

אתה שואל מבחינה בטיחותית של חוזק המבנה?
ובכן אני לא קוסטרוקטור. אבל יודע שיש דיעות לכאן ולכאן.
העניין לא נבדק אף פעם בפועל, פשוט כי עדיין לא הייתה רעידת אדמה שתוכל לבחון את היציבות של בניין מחוזק בתמ"א לעומת בנין שלא מחוזק ונמצאים שניהם באותו איזור שספק אותה עוצמה של רעידה. יש קונסטרוקטורים שאומרים שהחיזוק לא שווה שום דבר (ואולי אף מזיק משום שמוסיפים כובד של כל הדירות החדשות לבניין הישן) ויש כאלה שסבורים שאכן החיזוק אפקטיבי (כי הדירות החדשות יושבות על יציקה נפרדת).
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. בהחלט 2. לעיתים ההסכם מספיק ברור ולא צריך "מנגנון" ככל שצריך מנגנון, ההסכם קובע מהו המנגנון. לרוב שמאי בעלים עורך ניקוד ובהתבסס על זה בוחרים/משבצים דירות...
המשך תשובה