שלום, קיבלנו הצעה לתמ"א 38. הקבלן מתכוון לתת חדר נוסף ומרפסת לכל דירה בתמורה לבניית 2.5 קומות נוספות ו2 דירות קרקע. אני גרה בקומה ראשונה הפונה לחצר אחורית. על פי הקבלן החצר האחורית תהא שייכת לדירות הקרקע החדשות ולי לא תהא כל גישה אליה. האם הדבר אפשרי? מה עליי לעשות? תודה, אסתי
שלום אסתי,
תמ"א 38 הינה מכירת זכויות אשר בתמורתן מחזק היזם את הבניין מוסיף ממ"ד מרפסת מעלית. על פניו ההצעה נקרית כהצעה סבירה לחלוטין. אולם, המלצתי בכול מקרה להסתייע בעו"ד שיבחן את מלוא התמורות. בנוגע לקומת הקרקע היה והיזם ייבנה דירות גן ברור לחלוטין שלכם הדיריים לא תהיינה אפשרות גישה לחצרות שיוצמדו לדירות הגן
בברכה וחג שמח ושנה טובה
עו"ד גיא פרבמן
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. תתייעץ עם שמאי לגבי אחוז השדרוג שלך בכסף בין חדש לישן מול יתר בעלי הדירות. אם אין פער ממש משמעותי אין מה להיכנס לזה. אם יש פער משמעותי תנהל מו"מ עם היזם ותציג מספרים הגיוניים של השמאי. 2. רוב הסיכ...
המשך תשובה