היזם לא טיפל במחיקת הערת אזהרה בעניין תמ"א 38 שהסתיים לפני יותר מ 4 שנים. אין טיפול בנושא למרות ההבטחות. במשרדי המקרקעין מדברים עם כולם, והפקידים מטרטרים. ממש מטריד שהמערכות עובדות ללא תיאום ומאשרות טופס 4. תודה

אכן מצב לא תקין. לא ראיתי ששאלת משהו. ככל שהיזם לא פעיל אוצלא קיים תתארגנו ותיקחו עו"ד או חברה שטמפלת ברישומים בטאבו כדי לסיים התהליך.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לגבי מס שבח- כן אם כי ברוב המקרים קיים כבר קודם אישור לטופס 50 המעיד על פטור מתשלום מס שבח, מה שנקרא טופס 50. עדיין לאחר ביצוע העסקה אמור היזם להנפיק את אישור מס השבח. לגבי אישור העיריה, הקבלן אמור ל...
המשך תשובה