היי, האם דייר בבניין של תמ"א 38 - פינוי בינוי זכאי להחזר אחרי פינוי הדירה לצורך הריסה מחברת החשמל על כסף שהשקיע בהגדלת חיבור לדירה? האם יש התייחסות בחוק?

תלוי מה אומר ההסכם. לעיתים הכסף חוזר לדייר והדייר משלם על החיבור החדש ולעיתים היזם מקבל את הזיכוי ובמקביל מתחייב לשלם לחברת חשמל על החדש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהסכמת הבנק, אפשר לרשום לטובתך קודם הע"א ורק אחרי רישומה ואחרי שעו"ד שלך יוודא שההערה נקיה וזכויותיך נקיות, תוכל להחזיר את הערבויות- לא לפני שקיבלת את הדירה...
המשך תשובה