שלום רב בבניין של סבתי רוצים לעשות תמ״א 38, כל השכנים מסכימים למעט סבתי (באמצעות בני המשפחה מאחר והיא חולה סיעודית בת 95) התננו את הסכמתנו לתמ״א בתשלום דמי שכירות לכל תקופת הבנייה ותשלום המעבר(ההובלה), הקבלן מסרב, מה ניתן לעשות? חשוב להדגיש כי מדובר באישה חולה שלא יוצאת מהבית כלל, לא יעלה על הדעת להכריח אותה לגור באתר בניה עם כל הרעש והאבק.
שלום רב,
הוראות חוק החיזוק ברורות לחלוטין וקובעות שמיעוט לא יכול למנוע את הפרויקט.
המקרה של סבתך הוא יותר בהיבט ההומנטירי שיש לבחון אותו בהיבט הזה בלבד.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצתי היא לא לעשות תמ"א 38 ללא ליווי. אומנם ליווי של בנק מייקר את הפרוייקט מבחינת מימון אך הוא נוסך ביטחון גם אצל רוכשי הדירות, שווי דירות הנמכרות יהיה גבוה יותר וגם הדיירים הקיימים יכולים להינות מ...
המשך תשובה