שלום רב הורים שלי בני 90 גורים בביון שטרם הוחל פרויקט תמ"א בתקופת בניה שמעלית בבנין לא תעבוד הם יהיו כלואים בדירה לכל תקופת תא"מ שאלה שלי אם יש מקום לדרוש מהקבלן לפצות אותם על סכום שכירות דירה חילופית לתקופה זו ומה הן בכלל זכויותיהם בנידון? כרגע הם הדיירים היחידים כמעט שמסרבים לתוכנית.
שלום רב,
כעיקרון נושא המעלית ומצבם הבריאותי של הוריך הינו נושא למו"מ אשר בגינו יכול והיזם יעניק פיתרון נקודתי להוריך בתקופה שהמעלית תהיה מושבתת כמובן שהכול בכפוף להסכמת יתר בעלי הדירות והסכמת היזם.
בברכה
עו"ד גיא פרבמן
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם שניכם מקבלים אותה תוספת (16 מ"ר) אז לא הבנתי היכן האפליה? אם כוונתך שיש לך דירה גדולה יותר ואתה אמור לקבל יותר מ- 16 מ"ר אז זו שאלה שאתם כבניין צריכים להחליט על מנגנון התמורה האם כולם מקבלים תוספת...
המשך תשובה