בבניין עם שבע משחתו, כבר ניתן היתר לפרויקט תמ"א 38. רק דייר אחד מסרב לחתום. האם כל הפרויקט יירד לטמיון? אפשר לפנות למפקח על המקרקעין? אודה להכוונה.
שלומי שלום,
בהינתן הרוב הדרוש הקבוע בחוק (בתמ״א 38/1 - 67% מבעלי הדירות שמחזיקים ב 67% מהרכוש המשותף. בתמ״א 38/2- 80%) ולאחר שהתקבלה החלטת ועדה חיובית, ניתן להגיש תביעה כנגד הבעלים שלא חתם על ההסכם. מומלץ לקיים הידברות עם הבעלים המתנגד בטרם הגשת התביעה. בברכה, עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אם יש ליווי מלא לפרוייקט, כלומר רכושי הדירות יקבלו ערבות או פוליסת ביטוח עפ"י המכר- מצבכם טוב . 2. לא אמרת מיהו המשלים הון. אם מדובר באותה קרן שנותנת את השיעבוד הראשון אז בכלל לא אמורה להיות בעיה....
המשך תשובה