שלום, האם ניתן לאשר במסגרת תמ"א 38/1 פיצול יחידת דיור אחת דו קומתית לשתי דירות ולהוסיף עליהן עוד 3 יחידות דיור? דהיינו, הוספת 4 יחידות דיור לדירה אחת? תודה

אם אתה מתכוון שאתה רוצה לעשות תמ"א על דירה קיימת אחת, לדעתי תיתקל בקושי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. הרוב הדרוש להוצאת תמ"א 38/2 הוא 80% ולא 77%. נכון להיום עדיין לאט קיימת פסיקה המאפשרת הוצאה לפועל של פרוייקט ברוב של 77%. 2. קיימת כוונה של המחוקק להוריד את אחוז החתימה הנדרש בפרוייקטים של התחדשות...
המשך תשובה