בבית משותף שהתקשר בהסכם לפי תמ"א 38/2 (פינוי/בינוי) רוצה דייר להעביר דירה ללא תמורה בין קרובים. האם שווי הדירה מושפע מזכויות התמ"א. האם המס שיחושב עליהן, יחושב כזכויות במקרקעין שאינו דירת מגורים מזכה?
שלום רב,
העברה ללא תמורה של דירה בתהליך של תמא מחייב בדיקה מעמיקה האם דווחה העסקה או שנשלחו רק דחיות מס.
ממליץ לבדוק מול עו"ד של היזם בטרם נקיטת הליכים כאלה
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן יש חוק כנ"ל, אך הוא חל אך ורק אם במועד החתימה של הדייר הראשון על הסכם התמ"א היה המבוגר בגיל המתאים והנכה הוכר כנכה רק אם מועד זה היה לפני התאריך 29.07.2018 שזהו מועד כניסת החוק לתוקף ...
המשך תשובה