מה הן הזכויות בתמ"א 38 לגבי קשיש בן 78 החולה אונקולוגית כבר 6 שנים וסיעודי לגמרי? מה הן הזכויות והאם יכולים לסרב לתוכנית כדי למנוע פגיעה בו יצוין כי גם האישה חולת לב בת 77.

השאלה היא מה היה גילו ביום שחתם החותם הראשון על הפרוייקט. אם במועד זה הוא היה בן 75 יש לו זכות להתפנות בתקופת הבניה (בתמ"א חיזוק) לשכירות. אם מדובר בתמ"א הריסה ובניה- החוק לא חל כרגע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לעיריה הזכות לקחת שטחים. העיריה תחליט בבוא העת אם לקבל את השטחים בעין או לקצת שווי כספי מהיזם 2. השפעה על זכויות בניה- זה כמובן מקטין את השטחים שניתן לבנות עליהם מגורים...
המשך תשובה