שלום רב אני בעל דירה שמצורפת אליה חנייה גדולה בטאבו. כמה שנים לאחר שרכשתי את הדירה התחלנו תהליך של תמא 38 חיזוק, שנמצא כרגע בשלבי סיום אחרונים( אין עדיין טופס 4). על פי התכנית היזם סימן את החנייה שלי שכמו שציינתי היא ממש גדולה כחניית נכה. הוא טען שהחנייה נשארת שלי והוא רק צריך לסמן את זה בשביל העירייה. השאלה שלי - האם יש לו את היכולת להפקיע ממני את החנייה ולהעביר למישהו אחר שאולי במקרה יש לו תו נכה?

נושא השיבוץ ומה מותר ליזם להצמיד לדירות ומה לא אמור לקבל תשובה במסגרת הסכם התמ"א
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אינה מתאימה לפורום. יש לפנות לייעוץ פרטני אשר יבחן את כלל ההסכמים השונים אשר נירכו עם היזמים/קבלנים השונים כדי לגבש דיעה. בהצלחה...
המשך תשובה