יש לנו בית משותף ובו ארבע קומות. אנחנו רוצים להוסיף מעלית והבעיה היא שלאחר אישור תמ"א 38 הוחלט שהבניין הזה לא מוסיפים דירות ולכן אין צורך במעלית. האם אפשר לקבל היתר בנייה למעלית ורק למעלית. הסיבה היא שבבניין גרים אנשים מבוגרים שבעוד כמה שנים יתקשו מאד לעלות במדרגות. אפשר להגיד שזה ממש פיקוח נפש. מה עושים?
שלום רב,
לא כל כך הבנתי למה לא אישרו את המעלית.
בכול מקרה ניתן להתקין מעלית בבניין ללא כול קשר לתמ"א 38 צריך רוב הקבוע בחוק לעניין
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בדוח האפס נקבעים השווים של הדירות לפי שווי במצב חדש. כאשר מדובר בזכויות קשיש יש להפחית מהשווי הזה את ערכי ההיוון. הסבר: הקשיש מקבל את השווי כאן ועכשיו בעוד שכל הדיירים מקבלים את השווי רק בעוד X שנים (...
המשך תשובה