האם יש לפצות דיירים אשר שוכרים דירה בבניין שעובר תמ"א 38? מהו סכום הפיצויי כאשר מדובר בדיירים וותיקים מאד ומהו הסכום בנוגע לדיירים חדשים יחסית (פחות משנה).
ורדה שלום,
ביצוע שיפוץ תמ"א בניין משפיע מטבע הדברים על איכות החיים של המתגוררים בו. ישנם סוגים שונים של הסדרים כספיים אליהם ניתן להגיע עם השוכרים. החל מהקפאת שכר הדירה לתקופת העבודות ולתקופה של נה אחריה ועד הפחתה יחסית בדמי השכירות למשך תקופת השיפוץ או חלק ממנו.
לא קיימת הבחנה בין דיירים ותיקים לחדשים. קל יותר להגיע להסדר עם שוכרים המשכירים את הדירה לתקופה ארוכה.
שנה טובה וגמר חתימה טובה,
קרן כהן בלחרסקי,
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זה עניין מסחרי לחלוטין. אם הפרוייקט מספיק ריווחי אפשר לדרוש מה שאתה מבקש. אציין שאם קובעים מנגנון , אזי המנגנון יהיה לכלל בעלי הדירות המשכירים ולאו דווקא לך. אציין עוד שבמקרה כזה עשויים גם יתר בעלי הד...
המשך תשובה