שלום, הבניין שבו אני מתגורר מתארגן לתמ"א 38/1. מה הן הדרכים בהן אני יכול להתגונן כנגד התוכנית? (מתנגד יחיד משישה דיירים). תודה

שאלה כללית מידי.
אם יש לך נימוקים תיכנוננים משמעותיים תוכל להתנגד בועדה .
בכל מקרה אם יש לך סניף של הרשות להתחדשות עירונית בעיר תוכל להתייעץ גם איתם
אגב, רוב הערים כבר לא מקדמים היום תמ"א 38/1
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לא. 2. יש מגוון של פטורים אישיים (ירושה, נכה, פריסה וכו`). 3. ככלל החוזה אחיד לכולם. עם זאת בנושא המיסוי האישי יכול ויהיו חריגים וענין זה צריך להיות מוסכם ומאושר גם ע"י הנציגות. ...
המשך תשובה