בחלקי שמינית דירה, כשרוצים לעשות בבנין פינוי,ולא מוכנים לפצות אותי על הגג,וכן על הפסד גובה, מי צודק?
היי אלי,
גובה כמובן שאתה לא אמור להפסיד- בפרויקטים מסוג פינוי בינוי נהוג להעלות את בעלי הדירות קומות בבניין החדש.
מה כוונתך פיצוי על הגג? יש ברשותך דירת גג?
בברכה,
עו"ד מאור רובין
גיא פרבמן ושות'- משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אין חשש ממשקיעים בחברה. 2. על החברה להראות חוסן, ניסיון, דוח איתנות כלכלית, דוחות מחברות הדירוג 3. רצוי שאת הבדיקה תעשו עם עו"ד מנוסה בתחום 4. כמובן שתנאי לפרוייקט זה ליווי בנקאי מלא...
המשך תשובה