על פי התוכנית של תמ"א הקבלן מתעקש להוסיף מקלט- נקניקיה של 2.66 על 4. הוא פוגע באיכות של שני חדרים מאורים ומרובעים בדירתינו שאחד הופך להיות פרוזדור והשני -כלוב חשוך עם חלון צר בצד מוצל מקיר החדש של בניין. בנוסף לכך הוא גוזל מאיתנו מרפסת סוכה שבגללה קנינו את הדירה בנוסף לכך המעלית לא עוצרת בקומה שלנו. כולם חתמו כהבית הוא לא אחיד והמצב הנורא שכזה הוא רק אצלינו. מה לעשות?
שלום רב,
המלצתי לפנות לעו"ד שמתמחה בתחום על מנת שיחוו את דעתו על סיכוי ההצלחה
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם ההסכם סביר משפטית ומסחרית ואם רוב הדיירים מכירים ומודעים לקשר וזה לא מנע מהם לחתום אז נראה שהסיכוי שביהמ"ש יבטל את ההסכם, כאשר רוב הדיירים רוצים ורק אתה לא רוצה, נראה לי שהסיכוי שזה יקרה לא גבוה. ...
המשך תשובה