שלטונות המס נתנו הקלה משמעותית בעסקאות תמ"א 38 כדי לסייע למימושה בפועל. הוחלט להעניק פטור מלא מתשלום מס שבח בגין מכירת זכויות הבנייה שהתקבלו מתוקף התמ"א. למיטב ידיעתי הפטור בוטל לא מזמן מ- 11/10 מה המצב כיום לא ברור יש או אין פטור ?
שמוליק שלום,
הפטור ממס שבח קיים ותקף.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא מכיר החלטה חד משמעית של רשות המסים בנושא. אולי יש ולא מצאתי. בגדול הם כן מאפשרים לעשות שימוש במלוא הפטור אבל שמעתי כבר על משרדים שעושים עם זה בעיות....
המשך תשובה