האם אני חייב לענות על שאלון מיסוי תמא 38 עוד לפני שראיתי חוזה משפטי? בקשתי מהעוד להחריג שימוש פטור אישי ירושה - אז למה בשאלון אני נדרש לענות על הירושה. היזם רוצה לבחון חבותו במס אז האם לציין- לא רלוונטי. כי לא מאשר שימוש בפטור הזה. אבי נפטר לפני שנתיים. קנה את הדירה לפני 50 שנה. אין לי מסמכים וסכום רכישה שהיזם מבקש. מה לעשות ? ככל הנראה אין ליזם פטור מלא כי התמורות 26 מטר ועוד 20 מטר מרפסות.

כעורך דין המלווה דיירים אני לא מאשר מילוי שאלון מס כברירת מחדל . ברירת המחדל היא פטור ממס שבח שאינו מצריך מילוי שאלון מעבר לשני פרטים מרכזיים (שאין לך יותר מ- 2 דירות בבניין ושהדירה משמשת למגורים). רק אם אינך מקיים את התנאים הנ"ל- רק אז יש צורך לדלות ממך פרטים נוספים.
לא ברור למה אישרו הגורמים המייצגים אתכם מסירת פרטים אישיים ולא נדרשים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מקובל שמרגע שמתחילות העבודות , האחריות על הבניין על היזם. עם זאת עליכם לראות מה אומרות הוראות ההסכם ביניכם ובין היזם....
המשך תשובה