שלום, לאחר קבלת הדירה שעברה תמ"א הריסה ובניה. אני מעוניין למכור. מה המחויבות למס שבח, מס השבחה או מס אחר? והאם נדרשת תקופת השהיה כל שהיא? תודה

1. אין חיה כזו מס השבחה. יש מס שבח ויש היטל השבחה ערבבת בין שני המושגים. מס שבח יחול עליך או שלא יחול לפי הסטאטוס האישי ללא כל קשר לתמ"א. היטל השבחה סביר לשא יהיה כי שולם קודם לכן, אלא אם העיריה כבר הספיקה ליצר תוכנית משביחה חדשה.
2. לא נדרשת בחוק תקופת השהיה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש יותר מסוג אחד של יפוי כוח בלתי חוזר. לאחר חתימת הסכם ע"י היזם מקובל להעביר ליזם יפוי כוח בלתי חוזר בנושאים של תכנון, רישום הערות אזהרה, טיפול במיסוי . לא מקובל בשלב זה להעביריפוי כוח המאפשר מכירת ...
המשך תשובה