בבניין שבו מתכוננים לבצע פינוי בינוי או תמ"א 38/2 יש כמה תתי-חלקות הרשומות בנסח על שם מדינת ישראל / קק"ל. האם יש למנות גם אותן לשם חישוב מספר החותמים או הסרבנים?
אכן יש למנות גם אותן לשם חישוב מספר החותמים.
לרוב רשויות אלו אינן מערימות קשיים ונותנות הסכמתן לאחר חתימת יתר בעלי הדירות.
בברכה,
מאור רובין עו"ד
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לקרוא את ההסכם, המפרט ואז להגיע למסקנה אם ניתן או לא ניתן. ייתכן והיה קושי תיכנוני לשים את המזגנים במסתור. ייתכן והיה קושי מסיבה אחרת אובייקטיבית. כדאי גם למפנות למפקח הבניה ולקבל ממנו הסבר. בהצ...
המשך תשובה