קנינו דירה לא מזמן בבניין. שבו חתמו על תמ"א 38 מעל 10 שנים. עכשיו הקבלן מגיש תביעה נגד הדיירים כולל אותנו כנגד ההוצאות שהוציא עבור אישורים והיתרים, תביעה על סך 2.5 מיליון שקלים. האם אנחנו הדיירים חדשים שלא חתמנו על חוזה, צריכים להשתתף בהוצאות הבניין עבור עורכת דין שפועלת נגד התביעה?

אם רכשתם מדירה שחתמה על הסכם התמ"א ונכנסתם בנעליהם, אז התשובה היא כן.
אם רכשתם מדירה שלא חתמה על הסכם התמ"א- אז נראה לי שאין עילת תביעה כנגדכם.
מכל מקום, אם נתבעתם, אתם צריכים ייצוג ואם אתם צריכים ייצוג- אז צריך לשלם.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היזם מקבל יפוי כוח מבעלי הדירות לשם הגשת התביעה נגד הדייר. היזם מטפל ומממן ומנהל את ההליכים המשפטיים בתביעה למרות שפורמלית מי שמופיעים כתובעים הם בעלי הדירות כנגד הדייר....
המשך תשובה