אני בן 85 ובבניין שלי התחיל לפני כשנה פרויקט תמ"א ללא תוספת קומות. כשהתחיל הפרויקט דרשתי בגלל גילי דירה חלופית בהתאם לחוק. נחתם חוזה נפרד ביני ליזם שבו משולם לי חלק מדמי השכירות שאני משלם למשכיר: 4000 ש"ח במקום 4500 ש"ח. בחוזה מצוין שהוא לשנה אחת, כלומר עד יולי 2022. הבעיה שהפרויקט לא יגמר וימשך כנראה עוד כשנה נוספת. האם לפי החוק אני צריך לקבל מהיזם הארכה של החוזה להמשך התשלום עבור הדירה ששכרתי עד לסיום הפרויקט? תודה

התשובה היא מה סוכם ונחתם בינך ובין היזם.
ייתכן וחל עליך התיקון לגבי זכויות קשישים וייתכן שלא. את זה עליך לבדוק בנפרד לפי מועד בו נחתמה עסקת התמ"א הראשונה בבניין, כלומר המועד בו חתם הדייר הראשון על הסכם התמ"א. אם במועד זה היתה תחולה לחוק והיית בגיל המתאים- יש לך הזכויות.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לא 2. לא 3. הכסף לא שייך לרוכשים וגם לא לדיירים. הפעלת הערבות היא רק אם יש הפרה כלפי הדיירים הישנים. תוכלו לכל היותר לדרוש עיקול הכספים במסגרת תביעה משפטית אבל לא מימוש שלהם...
המשך תשובה