היי, אני שוכרת דירה ומתחילה בה כרגע עבודות תמ"א. מסוף החודש האחרון החלו עבודות גידור והיום החלו קדיחות מסביב לעמודי התמיכה של הבניין. הקבלן טוען שאלו הן רק עבודות הכנה ולא תחילת העבודת עצמן ולכן מסרב לפצות אותנו החל מחודש זה. האם במסגרת עבודות ההכנה הקבלן יכול כבר לבצע עבודות מסוג זה בלי שום פיצוי ו.או התרעה לדיירים?
שלום רב,
הנושא הינו מסחרי ולצןרך מענה יש לבחון את ההסכם בין הצדדים.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן עליך למנות לו אפוטרופוס. אכן ניתן לתבוע אותך ו/או את אביך על כן שלא מילאתם חובתכם החוקית. אכן עלולים להיות הוצאות שיושתו על ראשכם בהיעדר טיפול. מומלץ ליצור קשר עם ב"כ בעלי הדירות וב"כ היזם. בייתכ...
המשך תשובה