שלום רב, אני גר בבית משותף שהחלו בו הליכי תמ"א 38 (2) אך טרם חתמנו על הסכם עם היזם. היום יש לי בדירה 4 כיווני אויר והיזם מתכנן את הפרוייקט כך שאהיה עם 2 כיוונים בלבד (סוגר לי את צד דרום לגמרי בו ישנם 3 חדרים עם 4 חלונות סך הכל ) דבר שיפגע באור השמש ובאוויר ויוריד מערך הדירה. אני כמובן מתנגד לכך. אני רוצה את הפרויקט אבל לא במחיר של גריעת 2 כיווני אוויר. האם אחשב לדייר סרבן?

תוכל להתנגד רק אם דירתך החדשה תהיה שווה פחות מדירתך הישנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל שמדובר בתמ"א חיזוק- אין איסור עפ"י חוק לבצע את הפרוייקט ללא ליווי בנקאי. המלצתי היא לא לצאת לדרך ללא ליווי של גורם מלווה (בנק מלווה/חברת ביטוח מלווה או שילוב של קרן מלווה+ חברת ביטוח המנפיקה פוליס...
המשך תשובה