שלום רב, אני גר בבית משותף שהחלו בו הליכי תמ"א 38 (2) אך טרם חתמנו על הסכם עם היזם. היום יש לי בדירה 4 כיווני אויר והיזם מתכנן את הפרוייקט כך שאהיה עם 2 כיוונים בלבד (סוגר לי את צד דרום לגמרי בו ישנם 3 חדרים עם 4 חלונות סך הכל ) דבר שיפגע באור השמש ובאוויר ויוריד מערך הדירה. אני כמובן מתנגד לכך. אני רוצה את הפרויקט אבל לא במחיר של גריעת 2 כיווני אוויר. האם אחשב לדייר סרבן?

תוכל להתנגד רק אם דירתך החדשה תהיה שווה פחות מדירתך הישנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שהקטנת התמורות הינה תוצאה של תכנון שלא אושר ע"י העיריה ולא מסיבה אחרת. עליך לקרוא את ההסכם שחתמת עליו ולבחון על פיו כיצד ההסכם מתייחס לסוגיה שתיארת. בהצלחה...
המשך תשובה