שלום לך! אם ניתן להתחיל בניה תמ"א 38 לפני קבלת התר בניה? שאילה נוספת,אם קבלן צריך לתת לדיירים מפרט טכני או להודיע על שינוים? בהסכם רשום שקבלן חייב להודיע על שנוים,אם הוחלפו סעיפום במפרט טכני חייבים להגיד לדיירים?? תודה מראש
שלום אנגלה,
לא ניתן להתחיל לבנות ללא היתר בניה
היזם צריך לעדכן על שינויים במפרט.
בברכה,
מאור רובין, עו"ד
גיא פרבמן, משרד עורכי דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לא בטוח שאתם צריכים להתנגד. כדאי לכם לשמוע מה יש ליזם להציע לכם. חלקות של 4 דירות אמורות לקבל תמורה שונה מחלקות של דירות בבניה רוויה. 2. אם תחליטו להתנגד אז כמובן תהיה שמורה לכם האפשרות להגיש התנג...
המשך תשובה