הסכם תמ"א 38/1 היזם מקבל בתמורה את הגג לבניית דירות 6 דירות קומה וחצי. העבודות בתחילתם. האם אחריות הגג שהיזם מקבל בתמורה היא באחריותו מכל המשתמע מכך עוד בטרם החל את הבניה בגג

מקובל שמרגע שמתחילות העבודות , האחריות על הבניין על היזם. עם זאת עליכם לראות מה אומרות הוראות ההסכם ביניכם ובין היזם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה היא האם יש אפליה כנגדך באופן קביעת התמורה. אם אכן קופחת, תוכל לטעון לקיפוח- אך בכלל לא בטוח שהמפקחת תאפשר לך להתנגד לחתימה על הסכם התמ"א ורוב הסיכויים שתאפשר לך את הזכות לתבוע בתביעה כספית בתביע...
המשך תשובה