הבית של ההורים עבר תמ״א, האם הם יכולים לשפץ את הבית שלהם לפני טופס 4? כי מבחינת הקבלן הוא אומר שלא ואני רוצה להבין אם מבחינה חוקית שזה הבית שלהם הם כן יכולים. תודה

זה לא עניין של חוק אלא מה שהוסכם ביניכם ובין הקבלן במסגרת הסכם התמ"א.
אין איסור חוקי.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כן ההליך תקין. רישום הע"א + קבלת חזקה מספק עפ"י הדין הקיים לצורך השבת הערבויות וכך גם מקובל. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה