לאימא שלי מבצעים כעת הליך של תמ"א בבניין, שני החדרים הנוספים שבנו לה הם תוספת שהתחברה לחדר קיים, כך שהחדר הנ"ל הוא הפתח כניסה היחידי לשני החדרים הנוספים, האם זה חוקי? ואם זה חוקי אז מה עושים כדי לתקן את המצב?- מביאים קבלן פרטי?

כאשר עושים תוספת לבניין קיים, יש אילוצים תיכנוניים.
אין איסור חוקי.בתמ"א חיזוק, קבלנים נמנעים מכניסה לתוך הדירות. אם התכנון לא נראה לך אתה בוודאי יכול להזמין שיפוץ פרטי או להתייעץ עם הקבלן אם יסכים לבצע שינויים בדירתך ובאיזה עלות.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשה לי להאמין שההסכם נוסח ללא הפרשי הצמדה. מציע שתעיין בכל נספחי ההסכם. אם לא רשום הצמדה אז אין הצמדה. בהצלחה...
המשך תשובה