שלום רב! אנו בבית המשותף (7 דירות ,3 קומות) רוצים להוסיף 6 מרפסות ו2 ממ"דים. הממ"דים נמצאים לא אחד על השני. השאלה : האם ברגלי ממ"ד (כ 11 מטר)שאנו רוצים לעשות מחסן ושימוש גג של ממ"ד יכולים להשתמש רק דירתנו (משלמים ממ"ד) או גם שכנים מעלינו?מה אפשר לעשות כדי למנוע דרישות שכנים בעתיד ? תודה רבה מראש.
שלום יורי,
לא הבנתי את שאלתך. מה הכוונה לעשות שימוש בגג הממ"ד?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מקובל שמרגע שמתחילות העבודות , האחריות על הבניין על היזם. עם זאת עליכם לראות מה אומרות הוראות ההסכם ביניכם ובין היזם....
המשך תשובה