שלום לכולם, אני גרה בבניין בהרצליה ואנחנו בתהליך מתקדם של חיזוק. הדיירת בקומה התחתונה (קרקע) משכירה את הדירה שלה למתפרה (שכבר לא פעילה כמה חודשים). הדיירת בקומת קרקע החליטה לסרב לתת ליזם להיכנס לדירה ומנסה לסחוט אותו ובנתיים מעכבת לכולנו את הפרויקט!! אני מפחדת שהיזם יתייאש ויבטל את הפרויקט! אפשר להכריח את הדיירת בקומת קרקע לאפשר ליזם להיכנס לכמה ימים לחזק את הבניין משם? אפשר לתבוע אותה? יש סיכוי לזה?
שלום רב,
חסרים פרטים. מה ז"א הליך מתקדם? האם יש את הרוב הדרוש עפ"י חוק לפרויקט?
באופן כללי ולאחר שיש את הרוב הדרוש ניתן לפעול כנגד אותו דייר במסגרת תביעה למפקח על המקרקעין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר תמיד להתנגד . השאלה היא של סיכוי להצליח ולהערכתי הסיכוי קלוש. אתה צריך הכסף לשלם לאמא והשכן אולי צריך את הכסף לתרופות שלו והשכן השלישי צריך את הכסף לאוכל ל- ילדים והרביעי מחזיר מזה הלוואות שנטל....
המשך תשובה