שלום, יש לי שאלות לגבי עסקאות קומבינציה. הן בעקרון מסחריות אבל אשמח לקבל סדרי גודל כלליים מנסיונך: 1. רציתי לדעת מה אחוז הקומבינציה המקובל לעסקאות קומבינציה באיזור ר"ג ודרום מזרח ת"א? (אחוז ברוטו ואחוז נטו). 2. האם בעסקאות קומבינציה יש נוהג מקובל לעניין אופן חלוקת המיסים בין הצדדים או שהכל עניין למו"מ? 3. האם בעסקת קומבינציה המיסים (היטל השבחה ומס שבח) משולמים לפי המועד המוקדם של המימוש או מכירת הזכויות ליזם, וממועד זה צוברים ריבית והצמדה? תודה!
שלום רב,
שאלות אלה הינן לפגישה אישית
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה היא האם יש אפליה כנגדך באופן קביעת התמורה. אם אכן קופחת, תוכל לטעון לקיפוח- אך בכלל לא בטוח שהמפקחת תאפשר לך להתנגד לחתימה על הסכם התמ"א ורוב הסיכויים שתאפשר לך את הזכות לתבוע בתביעה כספית בתביע...
המשך תשובה